Wednesday, October 7, 2009

Guillaume Corzani

Hello! My name is Guillaume. I'm sixteen. I am in 1ES2 in Louis Bertrand highschool in Briey. I live in Homecourt, a little town near Briey. I have a brother, Cédric, he is eighteen, he plays the guitar, he likes sport, especially soccer, he came to Atlanta in HIES last year ; I have also a sister, her name is Christine, she is twelve. My favourite hobby is sport, I like soccer, my favourite soccer team is Liverpool, but I play tennis, it's a very good sport, I love basketball, my favourite player is LeBron James, I also watch on TV fighting sport like the ultimate fighting championship. I am an addict of cinema, my favourite flims are Scarface, The Departed and Saving Private Ryan. I listen rap music, French rap like Booba and Rhoff, but also American rap, especially The Game, 50 Cent, Snoop Dogg and T.I.

And you, how are you ? What are your hobbies ?
I hope that you'll answer me !!!

1 comment:

Gérard Gatoux said...

Salut! Je m’appelle Christie. J’ai seize ans, et j’habite à Atlanta, avec mes parents. J’ai une grande sœur qui s’appelle Alex. Elle a dix-neuf ans, et elle va à l’université de Georgie. Je suis née le 3 mars à Boston, dans l’etat de Massachusetts. Je joue au violin, et je joue au volley et au golf. J’aime beaucoup de musique, mais je n’ai pas des bandes préféres. Comme loisier, j’aime allé au cinema avec mes amis, faire de shopping et voyager. Ma famille possède une maison dans le sud de France, au d’ors d’Aix en Provence. Quand j’avais sept ans, j’ai habité en France pour un an, et je suis allé a un école français. S’il te plaît, est-ce que tu peux mettre un photo au blog.