Tuesday, January 20, 2009

Charles


Hey! My name is Charles, I'm 18.
I live in Sancy, a little two-hundred-populated town lost far away in the country side. x] I like hanging out with friends and having fun, saddly for my parents and my teachers I'm not serious at all... I'm an only child but that is good for my parents because I think they wouldn't survive with another one like me. =P I don't like rap music videos because most of the time you see drugs, alcohol, violence and women badly represented. Altough I can listen to any other kind of music. I already want to be there with you!
This is gonna be a great fun! =]

Good bye! See you soon! =] Charlie

1 comment:

Gérard Gatoux said...

Bonjour! Je mappelle Anna! J'ai 16 ans!!
J'ai un frere qui a six ans et une soeur qui a 18 ans ! Mes parents sont séparés mais je les vois tous les deux! J’ habite avec ma maman, mon beau-père et mon frère J'ai juste voyagé en Haïti et j'irai de nouveau en avril après le départ de Charles. J'aime l'Haïti et je suis résolue à arranger les rues et faire de Haïti un meilleur endroit et rendre les Haïtiens plus heureux! Je ne peux pas attendre pour voir Charles et chacun de vous! Je regrette que vous ne soyez pas ici déjà!